Hey Boh !

Welcome to my BLOG!!!!!!

Sabtu, 5 Mac 2011

MAAF !!!!!!!!!

Dicatat oleh Namaku Amir di 6:07 PG

Maaf sebab lama tak buka blog,sebabnya suka baca buku lawak kampus je. Amir tak buka blog ada lagi satu sebab asyik tengok tv ulang kaji yang paling penting kekadang bukak fb. sekarang dah bukak dah,dah lama tak bukak blog sampai tak ingat nak tulis macam ni.

Amir dah la bukak blog pukul 10:17. Amir teringat kat blog sebab nampak b bermaksud blog. Kakak tengah baring sambil baca buku Amir tajuk buku tu LAWAK SHABU SHABU. Abang tengah tidur kat bilik sebelah. Ayah tengah main komputer.Mama tengah buat kerja tapi tak tahu tengah buat kerja ape.

Tapi ngantuk gak eee berjaga memalam. HAAAAAH ngantuknya. Panas la pulak kat bilik kakak dah lah kipas bukak nombor 5 Amir ulang sekali lagi ehem nombor 5. Mengerikan. Tapi bilik sebelah kan eh kena bisik-bisik kalau nak tau bilik sebelah kalau bukak nombor 5 nanti rasa rasa rasa sejuk
. Alah takut tak,kalau takut jangan takut alah saje je nak buat lawak. Okey lah bai.dah ppukul 10:31 dah nak tidurlah HAAAAAH.

0 ulasan:

 

Kilat Dalam Kilau Copyright © 2010 Designed by Amir Azlan Sponsored by Online Shop Vector by Artshare

Sony PSP Go